محمد طه جونممحمد طه جونم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

سرباز کوچک امام زمان

درد ودل حضرت محسن علیه السلام وحضرت علی اصغر علیه السلام

1392/8/17 16:29
نویسنده : مهدی و زهرا
131 بازدید
اشتراک گذاری

        

بیا تا درد و دل کنیم گریه کنیم ز غصه ها
من از مدینه میگم و تو ماجرای کربلا

درشب بی کسی ما ستاره تا سحر نزد
برا کمک به مادرم حتی پرنده پر نزد

بابام علی کاری نکرد غریبونه یه جا نشست
یه نانجیب به در زد و پهلوی مادرُ شکست

تا آخرین نفس مادرا ز حمایت از ولی می کرد
هزارتا محسن اگه داشت فدایی علی می کرد

از آتیش درخونه شدم با مادرم کباب
اما کسی به تو نداد تو کربلا یه قطره آب

من پشت در با مادرم موندم به زیر دست وپا
تو پیش چشم مادرت رفتی به روی نیزه ها

تو مادرت تو خیمه ها من مادرم به پشت در
مادر تو چشم به راه، مادر من شکسته پر

ماهی تشنه داداش لباتو برهم میزنی
با خنده عاشقونه آتیش به عالم میزنی

اما تو آغوش پدر گلوی من پاره نشد
خواهر من تو مدینه بی گوش و گوشواره نشد

خون منو تو میگیره دامنشو تو عاقبت
وقتی خدا سوال کنه بای ذنب قتلت

عمو تو که تو مدینه یه سینه کوه غم داری
دلم میخواد به من بگی آخه کجا حرم داری

تا مادرم بی حرمه از من نپرس قبرت کجاست
قبرمن و مادر من تو سینه گریه کناست

راستی تو ای گل داداش کجا مگه گهوارته
که میبینم کل زمین دیونه و بیچارته

خونه من تو جنتی، به اسم بین الحرمین
تو یک ضریح شش گوشه رو سینه بابام حسین

خوش به حالت که شش ماهی رو شونه های یاس بودی
یا روی دستای حسین یا ستای عباس بودیی

من که اجل امون نداد باشم کنار خواهرم
تاب کشه داداش حسن دست نوازش رو سرم

خوب شد نبودی ای عمو غربت بابا ببینی
گریه عمه زینبو تو دل صحرا ببینی

خوب شد نبودی ای عمو که دیگه بابا جون نداشت
وقتی دیدم صورتشو رو صورت اکبر گذاشت

خوب شد نبودی ای عمو تا مشک ساقی پاره شد
دست به کمر گرفت بابا خودم دیدم بیچاره شد

آهی کشید غریبونه کنار عباسش نشست
با گریه و با ناله گفت الان دیگه پشتم شکست

سلام دوستان عزیز

ایام عزاداری سالار شهیدان آقا امام حسین علیه السلام رو تسلیت میگم.

امروز روز جمعه وروز چهارم محرم الحرام و متعلق به حضرت علی اصغر هستش.

عزیزان دلم

عزاداریهاتون مقبول درگاه حق انشاالله

التماس دعا

یاعلی مدد

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا و زکریا
7 بهمن 92 13:59
سلااااااااااااااام باافتخار لینک شدید
میلاد
16 اسفند 92 12:55
سلام به به ،ایشاالله خدا حفظشون کنه ... ایشالله خدا عاقبت به خیرشون کنه .... به به چه بچه های نازنین و معصومی..... من خیلی بچه ها رو دوست دارم .... خیلی نازند ... یه اسفند حتما دود کنید.. درپناه حق